Thursday, June 12, 2008
sEMua TeNtaNg KiTa..

Peter Pan - Semua Tentang Kita

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Reff:

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa


hurm..suke lagu neh..
penuh makna bg diri aku..
lagu neh khas tok kawan² aku..
kalo hayati betol²..
sedeh neh..
Photobucket
hope kite sume x gado²..
aku dh penat dh gado² psl kwn neh..
sedeh sgt..
eceh..yg dh lps tuh bia la lps ashkan..

posted by -=ash=- @ 2:15 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²