Saturday, January 17, 2009
huru hara..
erm..aku post entry ni...aku baru lps menanges..sambil aku menanges tu..aku kemas ape yg patot..prepare ape yg patot..sediakan ape yg patot kot² aku jd kua dr umah ni esok..! aku pon xtau la..aku dh penat asek nak begado ngan mak aku..cubela paham keadaan aku..sambil nanges² aku usha dlm purse aku..ade 350hengget jek..kalo aku kua..aku nak g mane?nak dok mane?lam otak aku satu jek..g kl..tp xtau nak g mane..sambil² nanges gak..aku pm yaty..yaty ni gpren abg aku..aku memule nak tanye pendapat die..nak soh die tolong carikan umah sewa ke..mane² je la..as long as aku kua dr umah ni..aku tau aku bedose ngan mak aku..tp ntahla..aku dh x bole..dan sambil menaip entry ni..aku menanges lagi..ntahla..xtau nak cite cmne..nak mulekan dari mane..aku tau aku salah..mak..adik mintak maaf..tp cube la mak paham keadaan adik ni..kalo la mak aku bole bace blog ni..aku macam dah nekad..esok pagi lps setelkan sume hal ngan abah aku..aku ingat nak g jejauh dr cni..tp brani ke aku?bole ke aku?aku nak g mane?ntahla..esk kalo aku ade lagi..still on9 ym, ms ngn fs..means aku x kua la dr umah ni..kalo x..maybe aku kua..ikut kate hati aku..pegi mencarik nilai diri aku sendiri..ya allah..ko tolongla aku..berikan aku kekuatan..aku dah x tau nak taip ape..air mate ni pon bodoh..senang sgt gugur..tu jek nak tulis kot..
posted by -=ash=- @ 1:29 AM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²