Thursday, June 25, 2009
rewang² lagik..
ok..kali ni entry aku psl aku g jln² lg la..senin ritu g setelkan ape yg patot kt putrajaya..killers kelam kabot asenye..sbb aku ni suke amik mudah sume bende..borang x bace abes² dh redah jek..sib baik la ade mase g..gambar xde, sume sebe x lengkap la mase nk anta borang tu..tp alhamdulillah sume setl gak aritu.,..slamat la ade alamanda yg sum ecomplete lam tu..lps setel hal kt pj, aku g jj bukit tinggi..saje je..mau survey² kasot..then terbekenan la kt satu kasot camel..lgpon aku mmg sdg mencarik kasot nk pakai lapor diri nt..so aku pon beli la..dr rege 2++ slps didiskaunkan 40% jd la 1++ je..cerewet gak aku mencarik kasot ni..bkn ape, aku ni x reti kai kasot tumit, so nak cri yg selesa la..n yg paling penting aku x malu sendiri bile pakai kasot tu..x suke kasot yg nmpk cm kasot pompuan..x rowk nt..hahaha..x habes² ko ni ashkan..oh terlupe plak, aku sempat gak bg ikan makan kaki aku kt footmaster fish spa ape ntah lg..lupe plak aku..ehe, ok² ari berikutnye slase x g mane² sume tdo sehari suntuk..hahaha..then rabu g wat medikel cekap..setel satu hal..redas 95hengget duet aku..xpe ah, jnji sume siap..then lps tu g merayap kt jj bukit raje plak..saje mau nengok wayang..maklumle 1st day transformer 2 kua rini..even tayangan perdana 23hb..x kesah la..tp aku still org 1st tgk transformer tu..berbekalnkan cookies famous amos, kami menyelinap masok..oh bukan famos amous saje ye, tp dgn sebungkus beso m&m dan air mineral guardian..hahahah..sgt ghumbira dan seronok dpt membawa makanan kesukaan secare seludup..cewahh..abes cite balik le..then arini khamis aku g alam sentral tmpt kje lame aku pulangkan novel kawan aku ngn baju kje aku dulu..lps mtu g ngadap pesuruhjaya sumpah nak wat akuan sumpah..bayar 5hengget setel sume..alhamdulillah..skng aku cume tgu 27hb utk lapor diri je..setel hal kt PAS trus g merayap kt bukit cerakah atau lebih dikenali bukit cahaye ape ntah..x hamik tau n xtau pon..killers bosan lam tu..cume yg menarik umah 4musim jek..lps penat membosankan diri kt ctu trus balik umah..sempat g kedai moto tuka spoket lps tu balik trus ngadap pc..tu yg dpt hapdet ini blog..hahahha..ok sekian bebelan aku..dadaa..


daku dah nengok ini transformer oke..:P
posted by -=ash=- @ 6:51 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²