Wednesday, September 3, 2008
TAG~ yg aku sendiri masih x paham..

hahahah..
menurut dr pge mengom aku telah ditagged oleh beliau..
dlm page jedai da jadah pong aku telah di tagged oleh beliau..
so aku sendiri x phm psl tag neh..
tp menurut ape yg aku bace wat cmni la..

Peraturan
= Copy gambar kat atas ni & post kat blog korang...
= Teruskan mencari mangsa seramai 5 orang... (nak lebih pun takpe)
= Setelah mengenal pasti mangsa yg sesuai, sila tinggalkan pesanan di blog mereka...
= Lastly, jangan lupa tempek URL mangse² tuh kt bwh supaye memudahkan proces tag mentagged neh..
hahahah..

mangse² yg aku hentam jek..

paeh ato0k
kak su yg suke koke

hahaha..2 mangse jek..


(^^,)y
posted by -=ash=- @ 11:35 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²