Tuesday, July 28, 2009
oh lalat...
ehe..kali neh entry mau cite psl arini..rini kt area umah aku ade pasar malam..aku mmg dh lame killers x g pasar malam tuh..ntah bape taon x g dh...segan..td ingat balek kje mau singgah la mau jln² tgk ape yg ade..tp x jd la..ase cm buang tabiat lak kalo aku g pasar malam tu..nak lg aku mls nk jumpe org kg aku..kang mule la tanye mcm²..lame x nampak la..itu la ini la..si balik tu x jd la aku singgah..trus balik umah la..balik umah jek terus melantak..lapo..sbb aku ni pesen x makan kt skola..kt umah baru makan..so tiap² ari dlm kul 6 le baru makan sbb baru balek kje..td balik je aku soh abah aku g pasar malam..tingin makan ayam percik..lame dh x makan..pastu beli abc skali kalo ade..tp abc xde..bantainye abah aku g beli ayam sampai 4ketol..mak aku soh beli 2 je..kongsi² sudah..tp xpe la, dh beli lebih nak wt cane..pastu bantai abah aku beli sate..beliau tau aku suke makan sate, so die beli le..kirotang sume x makan g sbb mak aku pose..so aku yg x pose pon bukak pose same skali la td..then aku makan ayam pecik ngn sate tu la..aku sate mmg pantang..suke beno..then td mkn la sate ayam je..sate perut ni kurang sket..dh abes sate ayam aku meratah la kuah kacang..sedap..hahahah..lawak killers..patot ah sedap..sedang aku melantak tu aku nampak mcm itam² lam kuah tu..aku ingtkan sate yg hangit sebab dh celup² sate tu..rupe²nye lalat..terbantut sesi meratah aku..patot le sedap aku ckp kt abah aku..rupenye ade lalat..oh tidak..dh bape byk masok lam perot aku..tp xpe ah..kire halal saje la..xpe la..org kate kan lalat ni sebelah sayap die racun n sebelah lg penawar..kire aku dpt dua² skali la..hahaha..ok² dh tade ape mau meraban..nt rajin aku mapu g lam neh..dadaaa..

ps: mau mnx mahap kt org tu..sile mahapkan aku..
posted by -=ash=- @ 8:34 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²