Friday, October 30, 2009
do not share any information about u over d internet..=P

"saya ni suhada..saya cuma nak ingatkan awak supaya berhati2 dengan sufi zamani ni..mungkin awak tak kenal dia siapa tapi sudah dua kali dia cuba buat perkara yang tak senonoh pada saya..kalau dia minta numb tel..plz jgn bagi..saya minta sgt..saya hampir terpedaya dengan kealiman yang palsu yang ditunjukkan..mujur allah masih selamatkan saya..awak blh contac saya kalau nak tau siapa sebenar sufi zamani.semogta saya bdapat selamatkan ramai kaum hawa dari terpedaya dengannya" 013-7*6*25*


hurm...tatau nk cakap pe..lame x bukak prenster..bukak² dpt msg dr org ni,..,gerun gak ni..tp alhamdulillah la aku bkn jenis yg sng nak bg no kt org yang x kenal ni..nak plak kenal dr YM..mentang² ah aku kaki ceting..:)) kalo aku bg no pon x semestinye aku nk jumpe org tu bile diajak jumpe..:)) teringat nak jumpe yaya ngn dila pon dh bape lame kenal pon baru aku nak jumpe..padahal dorang gegurl..=))

ekceli org yg diberi name sufi zamani tu pon aku mmg x bape nak bekenan..ade add ym aku yg id dunia tu kot..fakri ape ntah name..tp bile cet mcm shengal jek..berabang² ngn aku..=)) geli dowh..tp mmg setakat ni ape yg komen² beliau anta mmg le berunsurkan islamic..tp x tau la..manusia zaman skng..no wonder la kan?

erm..lame rasenye x menaip panjang² mcm ni..ntah saje mls sbb aku dh addict kembali ngn YM..tp xpe..aku nekad nk kurangkan aktibiti tu dh lps ni..nak plak lepas kes aku ngn moh singepore tuh..=)) adeh..mulut hare tol aku ni...ytp yg xleh bla si apo merangkap jojoh ah..aku baru je rase stick ngn die..leh masok gak ah..tp ntah..die kate aku x hengat..xpe ah..lantak kome le nak kate ape kan??mls aku nk cite sbb kes ni..tp aku ngaku aku salah..semak aih..:)) aku pon dh janji ngn moh yang die x kan nampak id lady gege tu lam p2 dh.. tp aku ttp le on yg si missy pandai tu..ape² roger ctu ah..dh x larat nk tuko messy dh..=))



notakaki: aku akan berkursus kat grand kampar hotel 2hb ni til 5hb..
posted by -=ash=- @ 6:45 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²