Thursday, October 1, 2009
hari yang gatal²..
waaa..:(( aku mengalami kegatalan tahap kronik dh kot...memule semalam bdn dh naik peta..timbul² jek kt kulit aku..peta china ade, peta india ade..besa² plak tu..hahahaha..

mase aku taep entry ni pon aku tgh menggaru mcm ape dah..:)) kalah monyet lak aku rase..adeh wei..sedehnye..muke dh bengkak² dh..

oh ferasnye..:((

notakaki: oh sedehnye nak menghadapi arini..

updated!

arini 01/10/2009 aku g skola cm biase ah..tp seyes xde mood..yela gatal sane gatal sini..x larat nk garu² dh..malu pon ade..bdk² pon pelik tgk kak wannye bad mood je rini..bkn bad mood ye adik²..tp aku tgh menahan gatal...dh mcm monyet dh garu sane sini ni..nt lame² mau berparut ni..

td aku balik awl la..kul1.10 dh kua..sebenarnye nk balik awl lg..gb pon dh bg..tp sbb arini aku bwk anak cikgu hanim si syahmi tu g skola..so kne tgu bdk tu abes kls la..then balik aku ingat nk g klinik kesihatan beruas, tp awl lg..jam baru 1.30 dorg tgh rehat...aku mls nk tgu pns² dgn bdn gatal ni..so aku balik umah terus jek..drop si syahmi..then g klinik parit..masok check HA tu soh cocok..tp aku x nak..bkn aku takot kene injek, tp mereka kan laki..segan ah aku..:)) penyudahnye beliau bg piriton jek..ceit supe x yah..kat umah ku pon byk..

aku skip ni..nk dijadikan cite aku g ipoh..anata pakteh ngn makteh balik jb balik nek bas..dorg dh slmt nek bas kul830..lps tu trus g klinik..seyes ckp lame killers tgu..tp bebaloi sbb doc tu baik! ahhaha..anda semua leh la pegi klinik murshid & tharizah kt medan gopeng..ceh sempat aku promot tu..5 bintang aku kasi beb..:))dan sbb doc die ppuan, aku ckp nk injek..so kene la..aku x takot ngn jarum ni sbb dh biase..then doc tu pesan..

3 langkah yg aku kene avoidkan..
- sile jgn mandi dgn air sejuk..(dh la gatal ni pns, mandi air sejuk pon x leh..)
- sile jgn berada di kawasan yg berabok ( baik saye ikut ckp doc!)
- sile jgn garu, gosok, tenyeh! (hahahah part ni aku rs x leh..msti aku akan langgar punye..)

so kepade ashkann sile ikut arahan di ats yek kalo nk cpt baik! ok la..sekian bebelan aku yg so gatal ni..:(( dadadaaaa...

notakakilagi: td sampai umah kul 1230 sbb g umah kak jan lps g klinik..
posted by -=ash=- @ 12:04 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²