Sunday, September 13, 2009
sabtuday & sunday..
ehe..semalam sabtu aku telah menghabeskan duit aku sebanyak rm2k..adeh..killers ah..ape yang aku beli?apeyang aku buat?kan aku g anta WCQ 3*5 g cat..so semalam dah g amik..total sume rm 1520..yang bakinye aku g belanja beli baju nda ah 2 helai ngan nda teh sehelai kat jusco semalam..untuk aku selai jek sudah sebab mgu lepas aku dh shopping utk aku..ade lg baki lam beg duit tu la duit belanje aku sampai dapat gaji bln depan..mak aih lambat lg ni..:)) mane mau carik duit..ehe jum g rompak bank nak??

oh lupe, semalam gak aku ade beli beg crocodile satu..sebenarnye mau beli itu nike..aku bekenan tapi regenye rm2++..bukannye tade duit, tp mau menyimpan duit..aku kan nak beli laptop..nak beli yang rege dalam 3k plak tuh..:)) aku beli beg kaler merah..lawak killers..sebab ape kaler merah?bukan le bermakne aku dh x setia pada itam putih kehidupanku ini..tp sebab aku nak padankan dengan beg galas nike kesayangan aku tu..sian beliau tade kawan..ehe..g pon kasot nike aku pon tande cegu "right" tu pon kaler marah..so maybe masok kot..ape kejadahnye ashkann oi??sume merah..aku jadi mak adik ek, bukan mak ngah..:P kalo jumpe lembu kompem! kompem aku kurus men kejar² ngn beliau..kikiki..

hurm sejak dah begaji sendiri ni mak aku ape nak beli sume pakai duit aku..:)) bukan la aku mau bekire, tp lawak la..tp tape, aku x kesah pon..dah jenuh aku bantai duti dorang..=)) gelak jaat neh...arini plak xde aktiviti melainkan pasang langsir kat umah..then g cuci kubor atok nenek aku..tp cuci x abes pon sebab panas..mau x nye..aku ngan nda teh g cuci kubor tengah ari rembang..mmg le panas..

itu saje kot story utk entry ni..tade idea mau menaip..:D

notakaki: kjaan bagi bonus 5rat jek??
posted by -=ash=- @ 9:00 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²