Tuesday, September 1, 2009
rasa hati ini..
erm..aku x tau nape aku tetibe nak menulis entry ni..oh bukan menulis, menaip ye..semasa menaip ini entry aku tgh melayan youtube si anas tahir adik kepada faizal tahir..aku x tau nak gambarkan hati aku skang ni..ntah rase cmne ntah..dr smlm asek ingt kt si azlan tu je..ntah idop ke mati pon x tau..ntah dh kawen ke ape..aku rindu, seyes aku rindu kt die..hahahha ape ko melalut ni ashkan oi..mybe perasaan aku skng disebabkan rase tensi, bosan dan lapo..

aku bosan sgt dgn keje aku skng..byk melangut, byk men game je..aku rindukan suasana masa keje kt my10s dengan alex, ecah, danial, lim, faizal, willferd, ashvin..ingat lg mase tu kod aku 00750..byk bende aku blaja mase kt sane..tp sygnye skang aku x leh nak praktikkan bende² tu sume..

keje skang ni sgt membosankan..even sonok la dpt men tnet 24jam..dpt men fb, fs, ms..tp dh naik bosan aku..dan nak termuntah pon...ari² ni je la aku ngadap..kdg² aku cube cari bende o keje yg aku leh wat, explore..tp xde gak..aku nak blaja psl server, tp xde sape leh aja aku..cari tutorial kt tnet, aku x paham..cmni la kje org gomen..betoi le org ckp dolu kje gomen ni gyk rilex je..lembab dan lambat..seyes bosan..ntahla..aku x tau le sampai bile aku tahan nk kje cmni..mcm xde kemajuan pada diri sendiri..

sekian bebelan aku yang x berape ade mood ni..

ps:xtau nak melalut ape dh..kusut otak aku..

Labels: ,

posted by -=ash=- @ 3:45 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²