Tuesday, August 25, 2009
oh aku yang rajin~
hahahahah..wah satu hari sampai 2x hapdet..betoi le ashkann dh buang tabiat! bkn ape..aku bosan killers..bersihkan makmal dh..ni nak bersihkan blog plak..=)) aku buang ape yg x patot..link² kwn² aku pon aku buang..mane yang aku tgk blog dorg x update mls aku nak letak..:)) layout ni pon ingt nak ubah la..tp nt la..x buat lg yg baru..dh seminggu kot x pegang photoshop..aku asek belek blog sekolah aku jek..blog aku x terusik..:)) byk nak kene ubah ni.tp xde mase nak bace tutorial..aku ni bkn pandai nak berblog² ni..xpe² nt insyaallah 2 3 4 5 6 ari lg aku update blog aku..=))

oh lupe..arini mase aku sampai kt skolah ade seko anak kucen tu dok jek kt tangge..aku ingt tdo..so aku pon usik le..die mcm lemah jek..sian aku tgk..lps tu aku nek pejabat terus la..lps tu sile bace entry kt bwh ek aku tulis..:)) nak skip ni..2 3 4 5 6 7 kali aku lalu kt ctu aku tgk anak kucen tu stil cmtu gak..aku rase beliau kelaparan..aku pon x tau mane nk cri mknn utk die..kesian sgt..skip lg..so mase nak balik tu aku mmg x sampai ati la nk tgl anak kucen tu..dh le xde sape kt skola..tgh cuti..aku pon bwk balik..hurm kene marah ngn mak..beliau x bg..cukop le dolu kitorang penah ade kucen 41ekor..:D sbnrnye anak kucen kt skola aku ade 3ekor..dolu aku penah selamatkan 2eko mase dorg tersangkut kt ats tingkap kt pusat sumber skola aku ni..:)) anak kucen yg aku bwk balik ni wt mase ni stabil..mgkin dh bersedia utk menghembuskan nafas terakhir kot..sian beliau mati dlm umo yg cukop mude..tp hope beliau sehat le kembali..sbb dulu bdk ni cergas sgt.. so aku ade gak le gambo anak kucen ni sblm aku selamatkan dolu..hope allah selamatkan kamu wahai anak kucen..:(

anak kucen yg kesian~ ni mase deme tersangkut kt pusat sumber..

ni plak psl pendrive yg kire baru bape thn le berkhidmat ngn aku sudah terbarai..:)) habes tecabot satu²..even pendrive dh murah skng, aku x nak beli dh sbb aku ade xternal..sso rugi jek..aku mau repair ini pendrive..sok² skola dh bukak mau selongkar makmal kemahiran idop nk cr solder..mau pateri ini pendrive..ok sekian bebelan aku yg terlebih rajin arini..:D

pendrive yg dh lingkop~ xpe akan ku cube baiki ko ek wahai mr pendrive..:P

dadaaaa~

Labels: , ,

posted by -=ash=- @ 3:26 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²