Saturday, August 29, 2009
ikan laga..
ehe..apsal entry kali ni ikan laga ek? bukan oh sabtu? hahahah..arini mau story yg aku dpt ikan laga..abah aku belikan untuk aku..sebenarnye dah 3 mgu kot aku nak beli ikan laga ni kat penang, tp abah aku x bagi beli..aku tgk cantik² jek..dh abah aku x bagi malas le aku beli..kang jd si tanggang yang durhaka lak..heheheh..aku xde bende nak mengarut arini sebab aku x wat ape pon arini melainkan ngdap pc ngn g batu gajah td..tp kire ok la aku menghapdet..ingat mulai bape ari yang lepas aku mewajibkan diri aku untuk update blog ni tiap² hari..heheh..x tau le sampai bile aku rajin nak update..:D ok ah mls nk nulih dah..penin pale ni..nengok je la gambo ikan laga aku ni..name xde lg sbb x dan nak pk name ape..:P


ps: arini kete x bape elok..mungkin ba3 week kot..:((

Labels:

posted by -=ash=- @ 10:31 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²