Wednesday, September 2, 2009
aku yang addict sama facebo0k!

arini xde mende mau story le..aku bkn wt ape kt skola td..cume cari software utk block website n ade la tulun² cegu hasinah ngn cegu supian je..yg lebihnye men game..kt cni mau tunjuk game² yang aku slu men lam fb tu..sgt addict..tolong le bdk² fb lps ni sile jgn invite aku men game dh..:)) cukopla dgn game yg ade ni ok..:))

semasa entry ni ditulis aku baru lps terbace sorg bdk indon meninggalkan kumen kt game rock lagenda aku..wah adekah beliau menggelarkan aku hanjeng??kepade si indon terkutok yg semasam stoberi jek ngate aku tu..lu la hanjeng, lu x pandai jage anak buah lu wtpe?:)) bodoh kan?psl game pon nak gegado..sialan same itu manusia..

dh² tamo stori panjang² sile nengok game² daku di bwh..:p aku print screen jek..ade satu lg game suke men, superpoke pets kot namenye, lambat beno loading so mls mau print scree..:)) sekian bebelan utk arini..


farm pals: aku baru dpt anjeng tu td..:)) xde sape leh curik sayor aku g dh..:P

rock legend: ade indon x pueh ati ngn aku sebab aku cekup bdk die..=))

farm ville: buleh tahan le..siap leh bela babik g..=))

sorority life: game bdk pompuan kolej yg tahpape tp layan gak..=))

mafia wars: ini game byk syi0k..terangkat babe..!



ps: td leh plak tetido lam bilik GB..ngantok seiyh..:))

Labels: , , , , ,

posted by -=ash=- @ 11:04 PM  
 
About Me


Name: -=ash=-
Home:
About Me:
See my complete profile


Dunia Ashkann

Create Your Badge
Nuffnang
Previous Post
Archives
poRT NguMPat²
Port Lepak Aku
Blog Orang²